Infórmate > Noticias 

Noticias 

A. Boa Vida Inclusión Activa e CDR O Viso
Compartir en Facebook Compartir en Twitter

20/08/2014 | Xinzo de LImia

 A Asociación, que se iniciou en Pontevedra, di vir a Xinzo de Limia polo coñecemento da labor que leva a cabo o CDR O Viso, así como porque ambos "participan en accións formativas e polas sinerxias de ambas organizacións na loita contra a pobreza".

A Asociación Boa Vida Inclusión Activa chega a Xinzo por afinidade coa labor do CDR O Viso

Chega a Xinzo de Limia a Asociación Boa Vida Inclusión Activa, que anuncia a súa irrupción na Limia cun curso de formación en materia de recollida selectiva e o reciclado textil. Faino polas simpatías que di compartir tanto coa filosofía como coas sinergias do CDR O Viso. Xa está aberta a inscripción en dito curso


 18 de AGOSTO de 2014: LIMIA DIXITAL
La Asociación Boa Vida Inclusión Activa anuncia su presencia en Xinzo de Limia así como el inicio de su actividad, lo que ocurrirá con un curso de formación sobre la recogida selectiva y el reciclado textil.
Las inscripciones ya están abiertas hasta el día 25 de este mes de agosto, y se pueden hacer en el CDR O Viso de la Praza Maior de esta villa. Hay 15 plazas para esta primera actividad que se llevará a cabo los miércoles y jueves de 16:00 a 18:30 Hs, del 26 de agosto al 11 de septiembre con una bolsa de asistencia de 3 euros al día.

La actividad está financiada por la Consellería de Traballo e Benestar Social y por el Fondo Social Europeo, y la Asociación, que se inició en Pontevedra, dice venir a Xinzo de Limia por e conocimiento de la labor que lleva a cabo el CDR O Viso, así como porque ambos "participan en accións formativas e polas sinerxias de ambas organizacións na loita contra a pobreza".

Formada por un grupo de personas en situación de exclusión y los técnicos que las acompañan, la Asociación Boa Vida se define como "un grupo de persoas agradables con problemas de todo tipo, e dificultades, en situación de vulnerabilidade social, que se reunen para levar mellor a vida (opinar, acompañar, aprender, axudar, reivindicar, ser referente) coa idea de dar participación e esperanza a todo o que queira formar parte do grupo".

Arquivada en:

Infórmate > Noticias
O noso traballo > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > B. Área de Atención á Comunidade: Servizos de Proximidade > B.2- Centro de Inclusión

MATERIAIS RELACIONADOS
Noticias

Hosting por

banner

        

 

 
Boletín
 

 

Mantente informado/a

 

Recibe o noso boletín

Máis info

Acepto a política de privacidade. FUN INFORMADO, ENTENDO E AUTORIZO O TRATAMENTO DE DATOS PERSOAIS

 

aceptacookies